A GrupoGes treballem perquè la informació sigui una eina capaç d’optimitzar la direcció i gestió del seu negoci. Amb aquest objectiu, comptem amb professionals especialitzats en diverses matèries: psicologia, investigació, gestió hotelera, relacions públiques, dret, recursos humans… Utilitzem els nostres propis mètodes, que han demostrat la seva eficàcia, i li proporcionem el valor de la immediatesa, l’experiència en l’obtenció, anàlisi i avaluació de dades i un know how forjat amb l’intercanvi d’informació i d’experiències entre les nostres divisions.
GesHotels és la divisió de GrupoGes especialitzada en la realització d’auditories hoteleres. Experiència, metodologia, rigor i agilitat són els nostres valors principals. La nostra activitat pren com a base el convenciment de què la informació objectiva és un recurs de gran valor per a les empreses hoteleres, en un entorn de gran competitivitat i nivell d’exigència creixent per part dels clients.
Carmen Tudela
Directora General GesHotels
Presents a més de
establiments
Més de
auditories hoteleres anuals
Més de
professionals al seu servei
Presència a
països
Gaudir d’experiències altament positives s’ha convertit en l’aspiració de qualsevol client, independentment del motiu del seu viatge, i l’establiment hoteler és el millor escenari per canalitzar aquestes expectatives. Per aquesta raó, treballem per ajudar-li a assegurar les millors experiències dels seus clients. Obtenim informació i la processem amb celeritat per poder donar-li conclusions que li permetin acomplir amb les expectatives dels seus hostes, inclús abans que abandonin l’establiment. Es tracta, sens dubte, de la millor manera d’obtenir la fidelització tan desitjada.
El nostre mètode professional s’ha mostrat d’una gran eficàcia durant més de 20 anys de treball i proporciona als nostres clients grans resultats. Duem a terme les enquestes de manera personalitzada i obtenim un percentatge de participació que arriba al 90%, obtenint informació essencial de cada una de les àrees i serveis de l’establiment. La selecció de les preguntes i la seva redacció, l’avaluació de la informació obtinguda en“temps real”, la formulació de diagnòstics i la informació als nostres clients, són aspectes claus del procés.
90% de participació
Atenem
a totes les nacionalitats
Informe en
Fidelitzacions del 45%
Estudis
Belén Jiménez
Llicenciada en Psicologia
Mitjançant sondejos d’opinió al seu personal, vostè podrà descobrir les inquietuds dels professionals. Recollim les qüestions que concerneixen la identificació i satisfacció dels seus empleats, oferint una visió objectiva del conjunt de la seva empresa.
Realitzem auditories directes i indirectes als seus establiments, en forma de client simulat o mitjançant una revisió directa (checklist), de manera que vostè pugui comprovar el compliment de les normes i procediments establerts per la seva empresa.
Responent a l’augment de controls en matèria de Seguretat Ocupacional a establiments hotelers, hem incorporat a la nostra línia de serveis auditories internes realitzades per personal qualificat.
Aquestes auditories permetran conèixer per endavant les deficiències en matèria de:
Assegurem que l’establiment compleixi amb la normativa vigent estatal i autonòmica, així com la normativa pròpia dels TTOO.
Control i enumeració de punts potencialment perillosos en piscines, així com requisits en matèria de seguretat exigits per normativa.
Basant-nos en la normativa d’edificació, comprovem que l’hotel estigui lliure de punts de risc per als clients, així com que compleix amb els requisits mínims.
La millor manera d’auditar la qualitat i adequació dels serveis d’un hotel és, sens dubte, fer-se passar per un client qualsevol. A GesInvest hem desenvolupat un procediment precís i eficaç per dur a terme una avaluació al seu establiment mitjançant detectius privats recolzats per tecnologia avançada.
Som especialistes i pioners en organitzar sistemes de control i seguretat en complexos hotelers de la República Dominicana, Mèxic, Jamaica i altres destinacions, creant protocols d’actuació, reestructurant i formant el personal existent en la matèria, definint funcions i supervisant procediments i pressuposts.
El que no s’evidencia
Detectius Privats
especialistes en el
des de 1992
Quan patim un robatori sempre tendim a penedir-nos de no haver cuidat la nostra seguretat.
Una decisió que sol arribar a deshora i a la qual pocs poden anticipar-se.
A GesSecurity coneixem tots els mecanismes i sistemes per vetllar per la seguretat de la teva família i el teu negoci. Una aposta segura i que, sobretot, ha d’arribar a temps.
* CCTV amb connexió en remot i integració en un mateix programari per a centralitzar la gestió en oficines centrals de clients i poder així controlar els punts sensibles dels hotels.
* Alarmes amb serveis en el núvol i enviament de SMS gratuïts, homologades per a connexió amb Centrals Receptores d’Alarma.
* Control d’accessos, mitjançant targetes, lectors biomètrics o codis numèrics. Per controlar qui, quan i on es realitzen entrades i sortides de llocs sensibles.
GesSecurity no acaba el seu servei una vegada instal·lats els teus dispositius. Estarem al teu costat per a qualsevol servei que puguis precisar.
* Visionat en remot de les càmeres en punts sensibles per a control intern.
* Manteniment i actualització de sistemes de càmeres, control d’accessos i alarmes
* Auditories de sistemes de càmeres, alarmes i control d’accessos.
La investigació privada en qualsevol àmbit centra l’activitat de GesInforma. Es tracta d’obtenir informació de manera professional, per tal de poder elaborar informes d’especialistes que permetin donar suport als procediments judicials. A GesInforma ens encarreguem d’obtenir informació i proves sobre conductes o fets privats que afectin l’àmbit econòmic, laboral, mercantil, personal, familiar o social.
Eina de
a la seva gestió
Informació
Valor
a tribunals
El Tribunal Suprem defineix el detectiu privat com un testimoni privilegiat durant tot el procediment judicial. No en va, la Llei d’Enjudiciament Civil atorga gran importància a les proves i informes emesos per detectius, que poden ser ratificades davant l’estament corresponent.
La globalització de l’economia i l’exigència de les empreses per no quedar-se estancades en els seus processos de desenvolupament comporta la necessitat d’afermar-se en el dret internacional. Per això, GesDret compta amb oficines a Brasil, Mèxic, República Dominicana i Tunísia, des de les quals proporcionem als nostres clients assessorament sobre contractació, negociacions, transaccions, consultoria i litigis, entre altres serveis legals.
Miriam Tort
Advocada
Experiència nacional i
A GesDret tenim una especial vinculació amb empreses del sector turístic, fruit de la voluntat d’oferir un coneixement ampli en àrees rellevants per a la consolidació i el creixement. La investigació ens ha permès especialitzar-nos en el seguiment d’expedients per a companyies d’assegurances i en la representació legal en qualsevol procediment.
La nostra extensa cartera de serveis legals ens permet proporcionar-li assessorament sobre contractació, negociacions, transaccions, consultoria o litigis. Duem a terme la redacció de documents legals i abordem amb vostè la complexitat de les normatives i tràmits. Els diferents aspectes de les inversions internacionals formen part de la nostra labor tècnica.
Oficines a
La mediació és l’oportunitat de resoldre conflictes de manera humana, ràpida i econòmica. Es tracta d’un mètode basat en fer protagonistes a les parts, buscant la manera de mantenir o restablir la comunicació. L’objectiu és facilitar acords realistes i durables, evitant el desgast personal i material que comporta tot procediment judicial. La clau de l’èxit radica en la formació i experiència del mediador, així com en l’aplicació d’un mètode de provada eficàcia.
Nieves Torrens, María Teresa Sáez, Josefina María Belmonte y Miriam Tort
Responsables de GesMediación
Una porta
Acords durables
El nostre equip de mediadors està format per llicenciats en dret, especialitzats en mediació civil i mercantil, amb gran experiència en la resolució de conflictes. Aquests professionals treballen de forma imparcial i neutral, col·laborant en la recerca d’opcions creatives que incentivin el consens i facin possible la formalització de l’acord.
Cada àmbit on es produeix un conflicte o desavinença requereix una estratègia específica. A Ges Mediació hem atresorat l’experiència necessària per establir pautes que propiciïn el consens en situacions recurrents: ruptura de parella, relacions entre familiars, herències, arrendaments, veïns i comunitats, problemàtiques empresarials i d’organitzacions complexes com hospitals, centres educatius i assistencials.
SEU CENTRAL
Martí Costa, nº 2 – 1ª planta. 07013 Palma de Mallorca. Teléfono 971 220 081
grupoges@grupoges.es